Dag 16

16 mei 2017 - Austin, Texas, Verenigde Staten

Dag 16: dinsdag 16 mei 2017

Superlieve volgers,

Deze morgen veel bewolking en dat zal zo blijven vandaag, ook in Austin, Texas waar we heen rijden. De temperatuur blijft goed ... 28°C. In België ook goed heb ik gehoord :-)

We rijden richting het noorden, niet zo heel ver ... 140km. Onderweg hebben we een paar stops gepland.
Eerste stop ... AT&T Center, stadion van de San Antonio Spurs (NBA) ... Ik mocht het stadion niet in omdat de vrouwenploeg (San Antonio Stars, WNBA) aan’t trainen was, maar ze hadden wel een supermooie giftshop ... het enige nadeel, alles is duur ... een mooi tshirt kost al snel 100$.
Tweede stop is in New Braunfels want ons Dianake wilt ‘tuben’ (op een band in ’t water drijven) of met een kano varen. Maar het weer heeft roet in het eten gegooid want er is teveel wind en te weinig zon. Dus gaan we dit later op onze reis doen. Ik vond het zo spijtig voor haar. Maar er komen nog kansen.
Dan zijn we een auto-museum (Dicks Classic Garage) gaan bezoeken in San Marcos, Texas. Het klinkt niet spectaculair maar was wel de moeite. Mijn lieve buur Luc, zal dit wel smaken ;-).

In de late namiddag komen we aan in ons hotel (Super 8) in Austin. Het is een rustige relaxerende dag geworden ... Moet aleens kunnen hé ...
Deze avond gaan we chinees bestellen ... als je dacht dat je in België altijd veel krijgt dan moet je het hier eens bestellen ... nie normaal, was wel vergeten fotootje te trekken :-)
Glaasje wijn erbij en we kunnen lekker gaan slapen ...

Tot morgen, vrienden

1. Karine van boeckel:
    17 mei 2017
    er staan er toch wel een paar bij dat ik nog nooit heb gezien van die oldtimers!we lmooi zeg! een rustiger daggeske moet kunnen!!!!tot morgen
  2. Bart:
    17 mei 2017
    Spijtig dat jullie er niet binnen konden man man he maar blijft toch en droomreis he schitterende foto's
  3. Luc en Jeanneke:
    18 mei 2017
    Beste buurtjes bedankt voor de mooie fotos , het ziet er prachtig uit . Zoon oldtimerke zou ik ook wel in mijn garage willen . Jullie notenboom is al mooi groen geworden maar het gazonneke past al meer en meer bij jullie terras,het was hier vandaag 30 graden.En rustig dat het hier is ik geniet er alle dagen van , je allerbeste buur