Dag 26

26 mei 2017 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Dag 26 – vrijdag 26 mei 2017

Beste volgers,

Vandaag wordt een zonnige warme dag (zoals bij jullie). We hebben een adres gevonden om onderweg naar Chattanooga, Tennessee te kajakken.
Maar het geluk zit ons niet mee want die kayak-zaak bestaat niet meer en in de buurt is er helemaal niks anders te vinden.
Dan rijden we maar door naar Chattanooga. Ons Dianake gaat de ‘Incline Railway’ doen op Lookout Mountain. Het is een treintje dat vanop de top van de berg recht naar beneden rijdt en er zijn stukken waar het meer dan 70% daalt. Dus heb je ook begrepen dat het niets voor Nonkel Rudi is. Ik heb het foto-apparaat vergeten mee te geven dus moet je maar eens op hun site gaan zien.
www.ridetheincline.com

Daarna zijn we naar ‘Rock City gegaan. Een park waar een uniek wandel-trail aanwezig is. Ik heb daar zelfs een stuk mijn hoogtevrees-angst effe opzij gezet (zie foto’s).
Fantastische mooie uitzichten en speciale plaatsjes kom je tegen op deze wandeling. Er is ook een show te bekijken met roofvogels (zie video’s). Men vrouwke heeft er zelfs een hoofdrol gespeeld. Ze wordt op het podium gevraagd om een gier op haar arm te laten landen. (video bestaat, maar niet op onze blog).

Na toch een vermoeiende dag zijn we ons hotel gaan opzoeken. Trouwens is het ons laatste hotel ... pfffff ... het gaat toch allemaal zo snel voorbij als het leuk en plezant is.
Morgen onze laatste dag van de droomreis ...

Sweet dreams, friends

1. Karine van boeckel:
    27 mei 2017
    das ne hele schone foto van jullie samen.weer zo'n schoon uitzichten zeg!wauw!geniet nog van jullie laatste daagskes matekes!idd t gaat allemaal snel voorbij!maar deze mooie belevenissen pakken ze toch nimmer af!xxx