Dag 19

19 mei 2017 - Dallas, Texas, Verenigde Staten

Dag 19: vrijdag 19 mei 2017

Liefste vrienden,

Reacties: Inderdaad Wim, heel mooi museum waar ik geen foto’s mocht trekken.

Op onze 2de dag in Dallas gaan we op bezoek in Fort Worth (30min rijden). Maar eerst effe een bezoek gebracht aan het AT&T Stadium van de Dallas Cowboys (NFL) waar ik natuurlijk niet binnen mocht omdat er een evenement aan de gang was. Maar het blijft enorm groot als je het van buitenaf ziet.

Een ‘Texaansere’ stad als  Fort Worth ga je echt niet vinden denk ik. Vooral in het noorden van de stad waar het vee (Longhorns) wordt gehouden.
Het wordt het  ‘Stockyard station’ genoemd en 2x per dag laten ze daar een tiental Longhorns door ‘Main street’ lopen (wandelen - zie video) met echte cowboy’s uiteraard. Ook alle winkeltjes en zo, zijn allemaal Cowboys en Texaans  gericht. Fantastisch om er rond te wandelen.

Dan zijn we naar het centrum gereden. Weer moeilijk om parking te vinden. Maar Sundance Square is echt wel de moeite.
Na een snack en een drankje op een terras wordt het tijd om terug naar Dallas te rijden. Want morgen hebben we een zware dag.
Eerst bezoeken we Southfork van de tv-reeks ‘Dallas’ en dan een rit van 477km naar Hot Springs. Eigenlijk gewoon om nog een grotere rit te vermijden doen we dit stadje aan.

Vandaag was een mooie gezellige dag ...

Tot morgen, followers

1. Willem Min:
    20 mei 2017
    Knappe foto's ! Have fun !
  2. Karine van boeckel:
    20 mei 2017
    oooh,mooie hoed en staat je goed!daar zit je echt in ne cowboyfilm!tot morgen!howdy
  3. Luc en Jeanneke:
    21 mei 2017
    Als je in een van de winkeltjes een mooi eierdopje moest zien staan mag je dit altijd mee brengen. groetjes aan jr
  4. Leen:
    23 mei 2017
    stond wat achter met lezen (er zijn er die ook moeten werken he ;-) ) maar ziet er echt weer de moeite uit zenne en chique hoed trouwens !!!!!