Dag 18 (woensdag 22 mei)

23 mei 2024 - Davie, Florida, Verenigde Staten

Fantastische trouwe volgers,

Vandaag laatste dag in Florida. Het is weeral snel voorbij gegaan maar dat is een cliché uiteraard.
We zijn nog effe langs het shopping center in Pembroke Lines geweest en voor elke volger een cadeau gekocht.
Ah nee toch niet, sorry ... Ik heb al een pintje gedronken en dus beetje verward ;-)

Aan alle mooie liedjes komt er een einde. Over cliché's gesproken. Maar het is wel een feit.
Het is een mooie reis geworden.

Vanavond gaan we nog eens goed dineren in een Steakhouse.
Toch een detail dat ik nog wil vermelden. In Amerika is het de normaal dat je de resten van je eten gewoon meeneemt in een box in een restaurant. Bij ons is dit bijna ondenkbaar.
Ze verwachten ook dat je minstens 20% fooi geeft. Ander land andere cultuur zeker.

We beginnen stilletjes aan onze valiezen te pakken en ons gereed te maken voor de lange dag morgen.
Om 13u10 (lokale tijd) stijgen we op in Miami en lande we 2.30u later in Washington.
Om dan om 17u45 (lokale tijd) terug te vertrekken richting Brussel. Daar zullen we vrijdag om 7u15 Belgiche tijd landen.
Uiteraard als alles goed verloopt, je weet maar nooit ...

Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van mijn stomme verhalen. En ook van de foto's en de video's.
Tot hoors/ziens, beste vrienden !!!!!!!

1. Wim Vervekken:
    23 mei 2024
    Bedankt om deze mooie reis te mogen volgen...tot de volgende 😉
  2. Willem Min:
    23 mei 2024
    Veilige terugreis en merci voor de foto's !
  3. Karine:
    23 mei 2024
    Bedankt schatjes.we hebben genoten van jullie reisverhalen.zo hebben we weer mee een stukje op reis geweest.tot zondag.
  4. Sandy Goossens:
    23 mei 2024
    Amai alle verslagen gelezen wauw seg😍!
    Da pakken ze jullie alvast nimer af!
    Welkom thuis!

Jouw reactie