Dag 25

25 mei 2017 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Dag 25 – donderdag 25 mei 2017

Lieve volgers,

Reacties: Gelukkige verjaardag, Karine !!!!

Na een mug-probleem (beiden hebben ongeveer 15 muggebeten) in het hotel van Memphis rijden we vandaag naar Nashville, Tennessee ... Rit van 350km.
We rijden stilletjes aan terug naar het oosten.
Onderweg gaan we eens kijken om ergens te kunnen kanoën. Allé, men vrouwke toch ;-)
We vinden leuke plaatsen maar het weer is een beetje te fris met teveel wind. Morgen zou een zonnige en warme dag worden dus stellen we het uit naar morgen.

Rond 14u zijn we in ons hotelletje net buiten Nashville. Snel onze valiezen op de kamer, beetje opfrissen en dan naar downtown.

Het is een hele mooi stad waar ook muziek centraal is in de straat. Elke club of bar heeft zo zijn eigen groepje of zanger, super gezellig !!
Het weer is ondertussen ook beter geworden (zon en 29°C) dus lekker keuvelen in de straatjes.
Na een stevige wandeling wordt het tijd om iets te gaan drinken en dat gaan we doen op een toproof-bar. Heel uniek op deze manier, zo zien we ook gans de stad.

Een rustige dag is het geworden.

Slaapwel vrienden

1. Karine van boeckel:
    26 mei 2017
    mercikes .t was een prachtige dag!ze hebben weer prachtig weer op t tornooi.nog veel plezier
  2. Luc en Jeanneke:
    26 mei 2017
    Beste buurtjes
    Het zag er weer geweldig uit ,ik denk dat je er weer van genoten hebt.
    Maar aan alle liedjes komt een eind zal maandag proberen jullie om 8.45u te komen halen zal waarschijnlijk later zijn door de fielle. Laat maar iets weten als je er bent

Groetjes