Dag 3 (dinsdag 7 mei 2024)

8 mei 2024 - Citrus Ridge, Florida, Verenigde Staten

Liefste geïnteresseerden,

Ik heb nog niets over de temperatuur gezegd maar het is altijd al boven de 30gr geweest. Wel heel vochtig.
Vandaag staat een bezoek aan Orlando op de planning. Het is niet de wereldstad zoals San Francisco of Los Angeles maar toch ook mooi.
Mijn droom om een NBA-match (basketball) bij te wonen is naar goede gewoonte van vorige reizen WEER niet mogelijk. Dus daar blijf ik heel regelmatig in.
Ook om het stadium te bezoeken was weer onmogelijk. Goede gewoontes moet je houden vind ik. Een slecht-gezinde bewaker wilde me niet binnenlaten, zelfs niet na dreigingen en omkoop-aanbiedingen pfffff ... Volgens mij hebben ze aan elk NBA-stadium mijn foto doorgegeven.

In elk geval ging dat onze dag niet verbrodden. Het Lake Eola Park is prachtig. Je kan daar uren rondwandelen en van één mooi zicht in het andere vallen. Echt prachtig om te bezoeken.
Ook een nieuwe vriend leren kennen die dacht dat ik een Ier was, omdat ik dat accent heb (heel bizar) ... Echt een kenner.
We hebben op de terugweg is een Gift-shop bezocht van Disney World. Als je daar fan van bent dan ga je zeker je perfect geschenk vinden. Ongeloofelijk wat je daar allemaal ziet.
Misschien spijtig voor sommigen maar wij zijn geen Disney-World fans.
Terug thuis hebben we nog genoten van ons zwembadje en het lekkere weer met uiteraard de nodige consumpties erbij.

Deze avond zijn gaan we eten in een Longhorn Steak Restaurant. Fantastisch lekker vlees mmmmm ... En verassend genoeg met de perfect gevraagde cuisson.
Een mooie en toch weer vermoeiende dag vandaag ... Slaapwel, volgers !

1. Karine van boeckel:
    8 mei 2024
    weer leuke foto's en k heb al goe gelachen met je verhaal.

Jouw reactie