Dag 7

7 mei 2017 - Biloxi, Mississippi, Verenigde Staten

Dag 7 – zondag 7 mei 2017

Beste volgers,

Reacties: Bedankt Karine J ... Luc zou inderdaad niet misstaan in die auto ... Wim, ik heb dan ook wel een beetje de klasse van een Clark Gable hé??

Na een uitstekende nacht en ontbijt vertrekken we rond half 9 richting Biloxi, Mississippi.
Het is een rit van 235km naar ‘het kleine vegas’. Daar verblijven we 2 nachten in het Beau Rivage-Hotel.
Rond de middag zijn we in het hotel en onze kamer was al klaar op de 14de verdieping !! Maar wel een ‘room with a view’ en 29°C met blauwe hemel.
Dit verblijf is gratis want we hebben dit verdiend door een spelletje (MyVegas) te spelen op ‘Smoelenboek’. Dus het duurste hotel waar we verblijven deze reis, is gratis voor ons !!!!

We zijn te weten gekomen dat Biloxi een baseball-team heeft namelijk de ‘Biloxi-Shuckers’ en het stadion is vlakbij ons hotel. Ze spelen weliswaar maar ‘Minor League’.
Als je in Amerika bent geweest moet je dat toch eens meemaken. En inderdaad het is superleuk ... altijd plezante animatie, blijkbaar goed niveau ook, dus het was genieten (zie video). Even dacht ik dat ik men vrouwke kwijt was want ze bleef lang weg om drinken en eten te gaan halen ... Maar blijkbaar waren er vrijwilligers aan de eet- en drinkkraampjes vandaag.
Maar DE grote verrassing kwam wanneer we het stadion verlieten in 7de inning. Ze sloegen een homerun en die bal werd uit het stadion geslagen en raad eens wie er net passeerde?? Yep, nonkel Rudi was daar en  kon de bal oprapen voor al die kids erop af stormden !!!!
Ik heb niet enkel geluk in de liefde hé ... J

We zijn eens italiaan gaan eten in het Casino. Natuurlijk is alles duurder in het hotel zelf en het heeft dezelfde luxe en ‘grandeur’ als in Las Vegas zelf. Enkel dat we hier wel aan de golf van Mexico zitten en dus aan het strand. Het zeewater daarentegen is wel ‘vuil’ en dat komt door de Mississippi.

Uiteraard is er een casino waar we ’s avonds rondgelopen hebben en ook een beetje gespeeld hebben op de slots. Morgenavond (maandag) speel ik een pokertornooi en met een beetje geluk ... maar dat zien we morgen dan wel !!

En nu naar ons kamertje om lekker te slapen ... Hear you tomorrow guy’s and girls !!!

1. Karine van boeckel:
    8 mei 2017
    eerlijk gezegd kan ik die video niet vinden!
  2. Willem Min:
    8 mei 2017
    Ferm hotel ! Knappe foto's .
    Kan video ook niet vinden !
  3. Willem Min:
    8 mei 2017
    Ja , ik weet het . Ben een kieken .Zit in de familie !
  4. Karine van boeckel:
    8 mei 2017
    aaaaaah daar vanboven !!!!!!!!ben natuurlijk bij de foto's zelf aan t zoeken!!maar ja!ge kent mij hé,den euro valt weer heel laat!!!!hahaha