Dag 8

8 mei 2017 - Biloxi, Mississippi, Verenigde Staten

Dag 8 – maandag 8 mei 2017

Lieve vrienden,

Vandaag rustdag in Biloxi, Mississipi.

We zijn begonnen met ‘Room-Service’ .. af en toe mag je het eens breed laten hangen hé ;-) ... Lekker ontbijt in de kamer.

Men vrouwke maakt er een zwembad- en bruindagje van en ik ga vanavond een pokertornooi spelen.
Het weer is schitterend, 28 à 29°C, beetje wind van de zee komend.
Blijkbaar is er een filmke waar ik men dagelijkse 50 laps trek in’t zwembad ... maar moest verwijderd worden van Youtube wegens ongeloofwaardig ... pffff helemaal geen respect ... ;-)

’s Middags zijn we in het ‘Buffet’ gaan eten van het hotel, maar 1 persoon gratis ... ook weer met het spelletje ‘MyVegas’ op Facebook.

Ik ben 3de geworden van 35 spelers in het pokertornooi !!! Dus ik heb echt niet enkel geluk in de liefde  ... En dan met het gewonnen geld een cadeautje voor het vrouwke gekocht ... :-)

Verder is er eigenlijk niet veel te vertellen over vandaag. Enkel dat het een perfect vakantiedagje is geworden.
Morgen rijden we richting New Orleans, Louisiana.

Sweet dreams, followers

1. Leen:
    9 mei 2017
    hola , ziet er echt geweldig uit , geniet daar maar allemaal van zenne ;-)
  2. Karine van boeckel:
    9 mei 2017
    mor how zeg!das schoon van a se,om met uwe winst iet veur t vrouwke te kopen!mor die 50 baantjes tellen ni he as ge mor alleen met uwe grote teen in t water gaat!hahahahaha!gelle hebt groot gelijk da get er is goe van pakt!ge werkt er hard genoeg voor!en al wa ge hebt of doe,pakken ze ni meer af!dag matekes,tot morgen.