Dag 15

15 mei 2017 - San Antonio, Texas, Verenigde Staten

Dag 15: maandag 15 mei 2017

Allerliefste vrienden,

Nogmaals bedankt voor je reacties ... Karine, Wim, Leen en Jeanneke & Luc :-) ... Heel tof.

Deze morgen hebben genoten van het zonneke (30°C) en het zwembad. De zon was er niet altijd, redelijk veel bewoking in de voormiddag. Na mijn 50 laps in het zwembad en 2 uur in de fitness hebben we ons gereed gemaakt om downtown te gaan met de shuttle van hotel.

Wooow, prachtig, supermooi ... In 2014 (onze vorige USA-reis) had ik gezegd dat San Francisco en Yosemite het mooiste is dat we ooit gezien hadden. Maar nu we de ‘Riverwalk’ van San Antonio hebben gezien komt deze in het bovenstaande rijtje erbij.
Vanaf je de trap naar de rivier neemt is er alleen maar schoonheid dat je overvalt. Ik kan het misschien niet op foto vastleggen maar het is uitzonderlijk.
Eerst hebben we met een bootje de rivier verkend en dan te voet alle winkeltjes, cafeetjes, restaurantjes gepasseerd.  Deze stad heeft wel een mexicaans tintje zoals ik gisteren ook al zei. Dus ook op de ‘Riverwalk’. Moest je ooit San Antonio passeren ... Dan mag je dit echt niet overslaan.
Rond 18u hebben we ons in een restaurantje geïnstalleerd naast de rivier en het was lang geleden dat ik nog eens een steak had gegeten ... en hij was superlekker mmmmm ... Men vrouwke had een visje besteld en was ook lekker maar verrast door de ‘hot sauce’ !!
Dan met onze shuttle terug naar het hotel ... Ons Dianake heeft zelfs haar favoriete Rosé gevonden hier (zie foto) :-).

Slaapwel, kids !!

1. Karine van boeckel:
    16 mei 2017
    waaaaaaw,das echt een schoon toereke op de rivier!en in t echt waarschijnlijk nog veel indrukwekkender!das goe da ons dianake hare rosé heeft gevonden!laadt da koelboxke dan maar goe vol!en met wa geluk schiet er nog een fleske over voor als ik nog eens langkom in duffel!man man wat hebben jullie een prachtige reis zeg,en ge zij nog maar bijna halfweg!ik ben echt een gelukzak dat ik da mee kan volgen!