Dag 21

21 mei 2017 - Clarksdale, Mississippi, Verenigde Staten

Dag 21 – zondag 21 mei 2017

Beste volgers,

Reacties: Bedankt voor de commentaren ... super om te weten dat mensen dit lezen !!!

Tot onze grote verrassing worden we wakker met de zon en 26°C. Er was regen voorspeld. Dus een meevaller J. Ons Diana onmiddelijk op hare wandel in de heuvels, zoals we haar kennen hé ...

Deze morgen hebben we Hot Springs nog eens bezocht. Hier hebben ze natuurlijke warmwater-bronnen (60°C) dat je mag aftappen om te drinken of in te baden en dus eeuwig leeft.  Het heeft dus ook fantastische mooie historische ‘badhuizen’. Deze werden tussen 1920 en 1950 gebruikt voor de rijken en voor de herstellenden.
Echt leuk om door te lopen, leuke winkeltjes en restaurants.
Er zijn ook mooie wandeltochten maar spijtig genoeg hebben we daar geen tijd voor. We zijn wel de ‘observation tower’ gegaan, je kan de ganse omgeving zien daaruit.

Dan is het tijd om de laatste grote trip te doen, richting Clarksdale, Mississippi. Namelijk 330km.
Het hotel dat we daar geboekt hebben is super-uniek. De naam zegt al iets ... “Shack Up Inn”.
Een rustieker en origineler hotel is moeilijk te vinden denk ik. Je moet de foto’s maar eens bekijken en hun site ... ‘www.shackupinn.com’. Helemaal onze stijl !!!!

Ondertussen een koppel van Washington en St-Louis leren kennen. We gaan samen iets eten in het centrum van Clarksdale. Spijtig genoeg is er op zondag niet veel open hier. We wilden het restaurant bezoeken van ‘Morgan Freeman’  genaamd ‘Ground Zero’ maar zonder succes.
Maar na een korte zoektocht toch een gezellig restaurant gevonden om iets te knabbelen. Superleuke mensen die we hebben ontmoet. Later op de avond hebben we nog een hele tijd samen buiten gezeten. Middenin de ‘Shacks’ (de kamers voor de gasten).
Geen zwembad hier, dus ook geen olympische prestaties van mezelf.
Tijd om om onze ‘Sky-shack’ op te zoeken en lekker dodo te doen.

Slaapwel vrienden.

1. Willem Min:
    22 mei 2017
    Fantastisch die Shack Up Inn !
  2. Karine van boeckel:
    22 mei 2017
    hahahahaha,en zelfs met terras aan!!!wat een belevenis!das zeker uniek!!!!!
  3. Wim Vervekken:
    22 mei 2017
    De shackupinn is de ideale mix van de jaren stillekes met enkele anachronismen...flatscreen, microgolf en update radio.
    Wel origineel om te logeren!