Dag 1
1 mei 2017 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten
Beste vrienden,
Na een korte nachtrust heeft onze buur 'Luc' (onze house-sitters waarvoor dank) ons naar Zaventem gebracht.
Na een een lange maar heel aangename vlucht (Delta-airlines) met heel lekker eten (heel verrassend op een vliegtuig), landen we op Atlanta International Airport om 14u lokale tijd. (6 uur vroeger dan bij jullie)
Here we are 'Trump-land' ... Onze 2de droomreis kan beginnen !!!!
De controles op de luchthaven verlopen vlot en iedereen is super-vriendelijk. Bijna om bang van te krijgen. Dus zijn we snel bij het autoverhuur-bedrijf zijn (Alamo). Zoals vorige keer krijgen we een ganse rij auto's voor onze neus om uit te kiezen. Eénmaal gekozen heb ik toch een klein 'klachtje' (verplaatsen stoel werkte niet) en prompt krijgen we een upgrade naar een hogere klasse zonder kosten (Mitsubishu Outlander). Tis een kwestie dat je er iets van kent hé !!! ;-)
Na een ritje van 45km komen we aan in ons hotelletje Quality Inn Northlake net buiten Atlanta.
Onmiddelijk naar de supermarkt om een koelbox te kopen om die vol alcohol te vullen (grapje hé). Er is ook een beetje frisdrank bij zene !!
We zijn gaan eten in een grill-restaurantje en daar vallen onze 'smoelekes' in ons bord van de vermoeidheid. Ik heb de pest dat er BBQ-saus op lag ;-)
Het is dan 19u ongeveer. Omstreeks 20u30 liggen we al in dromenland.
Tot morgen, kids !!!!!
PS: Te moe om al meer fotootjes te trekken, die komen morgen wel.
Foto’s
1 Reactie
-
Willem Min:2 mei 2017Amuseer jullie ! Geniet ervan . Vergeet niet ne goeiendag te zeggen aan den Elvis !
