Dag 27

27 mei 2017 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Dag 27 – 27 mei 2017

Allerliefste vrienden en familie,

Vandaag onze laatste dag van deze fantastische superreis gepland door men lief vrouwke.
Om eerlijk te zijn, had ik niemand anders gewild dan haar om deze reis te laten plannen maar VOORAL om met haar samen te doen.

Dus hebben we nog een dagje vertoefd in Chattanooga, Tennessee. Ons Dianake heeft nog Ruby Fall’s bezocht. Een ondergrondse waterval waarvan niemand weet waar het water vandaan komt.
Niet het mooiste stadje maar het heeft zijn troeven. Het heeft de langste wandelbrug ter wereld.
Ik durf er zelfs over wandelen, dus niks speciaals.

Maar vandaag overheerst vooral het feit dat we terug moeten ... Dat onze droomreis gedaan is, er zijn traantjes maar ook veel herrineringen ... en hele mooie momenten amai ... een fantastisch reis voor ons. We hebben ZO genoten, echt wel. We hebben het er uitgebreid over gehad bij ons laatste avondmaal. Geen van ons beiden begrijpt hoe snel deze 4 weken gepasseerd zijn.

Ik hoop ook dat jullie een beetje genoten hebben van onze reisblog, ik ben gene professionele schrijver hé.

De allerlaatste dag wordt nog een drukke en lange dag.
Zondagavond hebben we een rechtstreekse vlucht vanuit Atlanta om 17u50 plaatselijke tijd (23u50 belgische tijd). Hopelijk zijn er geen vertragingen of dergelijke.
Normaal gezien landen we maandagmorgen (8u45 belgische tijd) in Zaventem en hopelijk komt onze buur ons terug ophalen.

THAT’S ALL FOLKS !!!!

1. Wim:
    28 mei 2017
    Bedankt om jullie reis te mogen volgen.
  2. Karine van boeckel:
    28 mei 2017
    welkom back maatjes en duizend keren bedankt voor deze kans om mee van jullie reis te genieten.t was heel interessant,xxxniks mis met je verhalen,dus er zit zeker een schrijver in!
  3. Bart:
    28 mei 2017
    Was top om te volgen goede reis terug xx